Klantenservice
Raadpleeg hieronder de meestgestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op via e-mail (klantenservice@vandale.nl). Voor onze andere contactgegevens kun je hier terecht.
Meestgestelde vragen
Van Dale Redactie
Wanneer komt een nieuw woord in het woordenboek?
Bepaalt Van Dale de Nederlandse taal?
Wat is het verschil tussen Van Dale Online en het Gratis woordenboek van Van Dale?
Hoe vaak worden nieuwe woorden toegevoegd aan de Dikke Van Dale en de andere (online)woordenboeken?
Ik heb een nieuw woord bedacht. Kan het opgenomen worden in het woordenboek?
>> Kijk hier voor meer vragen aan de Van Dale Redactie met de antwoorden
Van Dale Helpdesk
Mijn Van Dale-app (MacOs, iOS, Android) werkt niet meer. Wat moet ik doen?
Ik wil mijn gebruikersnaam van mijn abonnement op de online woordenboeken wijzigen. Hoe doe ik dat?
Mijn elektronisch Van Dale-woordenboek (Windows) werkt niet meer. Wat moet ik doen?
>> Kijk hier voor meer vragen aan de Van Dale Helpdesk met de antwoorden
Van Dale Webwinkel
Ik heb de activatiemail van Van Dale Online niet ontvangen. Wat moet ik nu doen?
Moet ik een account aanmaken om te bestellen in de Van Dale Webwinkel?
Welke betaalmogelijkheden heeft Van Dale?
Wanneer krijg ik mijn bestelling?
Kan ik een bestelling zonder kosten retourneren?
>>Kijk hier voor meer vragen over de Van Dale Webwinkel met de antwoorden
Van Dale Taaltrainingen
Biedt Van Dale ook taaltrainingen aan in Nederland en België?
Worden de taaltrainingen ook individueel en in-company aangeboden?
Biedt Van Dale ook maatwerktaaltrainingen aan?
Hoe kan ik me inschrijven voor een taaltraining?
Ik heb een abonnement op Van Dale Taalsnacks maar krijg geen toegang meer tot de oefeningen?
>>Kijk hier voor meer vragen over de Van Dale Taaltrainingen met de antwoorden>>>